Reklamace a vrácení

Snažíme se o to, aby každý náš zákazník byl maximálně spokojený, aby Vám náš balíček udělal radost. Občas se ale může stát, že Vám naše zboží nevyhovuje, nebo se po cestě poškodilo. Jsme tu pro Vás i v tomto případě a chceme dělat maximum proto, aby Vaše reklamace proběhla hladce.

V našem obchodě máte 30 denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu.

Nerozbalené, nepoškozené a nepoužité produkty nám zašlete v originálních obalech zpět na naši adresu spolu s formulářem pro vrácení zboží a odneste pečlivě zabalený balíček na nejbližší podací místo Zásilkovny a sdělte obsluze náš kód pro bezplatné vrácení zboží. Kód pro vrácení: 901 621 98. Pokud jste zboží uhradili platební kartou, budou vám peníze vráceny prostřednictvím platební brány. V případě, že jste objednávku hradili v hotovosti budou peníze vráceny na váš bankovní účet.

Pokud zboží nechcete vracet prostřednictvím Zásilkovny, zašlete balíček na níže uvedenou adresu. Bohužel v případě, že využijete jiného dopravce hradíte veškeré náklady spojené s přepravou vy.

Adresa pro vrácení zboží či reklamaci:

goda
Veleliby 68
288 02 Dvory 
+420 731 065 540
 

Pro vrácení produktů můžete zvolit Vámi preferovaného přepravce s doručením na naší adresu.(Balíčky nezasílejte na výdejní místa ani do boxů, vždy pouze na výše uvedenou adresu.) Balíčky nikdy neposílejte na dobírku a vždy uvádějte náš telefonní kontakt.

Jak je to s náklady za poštovné?

Pokud nám vrátíte všechno zboží z Vaší objednávky prostřednictvím Zásilkovny, uhradíme Vám navíc i poštovné, které jste zaplatili za cestu zásilky na Vaší adresu.

Jaký je postup v případě, že si zboží nevyzvednete?

Pokud jste objednávku uhradili předem, tak Vám po navrácení balíku pošleme peníze zpět na bankovní účet (cenu zboží bez poštovného). 

Jak reklamovat vadné či poškozené zboží? 


Záruční doba

Záruční lhůta na veškeré zboží je 6 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

Záruka se nevztahuje na:

  • Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží.
  • Opotřebení zboží vlivem jeho používání.
  • Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.

 

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Pokud Vám zboží dorazilo poškozené, tak ho můžete vrátit zasláním na naší adresu. Při reklamací prosím postupuje dle pokynů uvedených níže.

Reklamace zboží po obdržení zásilky, co a jak dělat?

  • K pečlivě zabalenému zboží přiložte vyplněný Reklamační formulář . Detailně popište, jak je zboží poškozené a poslat fotografii vady nebo poškození na naši emailovou adresu reklamace@goda.cz  (do předmětu uveďte číslo objednávky a  " – reklamace")
  • Po přijetí balíčku na níže uvedenou adresu, zboží zkontrolujeme, reklamaci posoudíme a budeme Vás kontaktovat telefonicky či e-mailem.
  • Při uznání vady na produktu se prodávající zavazuje, že bezplatně a bez zbytečného odkladu vadu na produktu odstraní či produkt opraví tak, aby bylo možné produkt použít. Prodávající má na opravu zboží 30 dnů. Pokud tato vada odstranit nepůjde, má spotřebitel právo na výměnu věci. Pokud není možná ani výměna zboží, vrátíme vám peníze na Vámi uvedený bankovní účet.
  • Reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem zašlete na níže uvedenou adresu.

Adresa pro vrácení zboží či reklamaci:

goda
Veleliby 68
288 02 Dvory 
+420 731 065 540
 

Pro vrácení produktů můžete zvolit Vámi preferovaného přepravce s doručením na naší adresu.(Balíčky nezasílejte na výdejní místa ani do boxů, vždy pouze na výše uvedenou adresu.) Balíčky nikdy neposílejte na dobírku a vždy uvádějte náš telefonní kontakt.

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od doručení vadného zboží na naši adresu.

Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek.

Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. ledna 2024 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením.

Provozovatel e-shopu goda.cz si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění!

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro odstoupení od smlouvy